joi, 12 noiembrie 2015

Second strike...

Numesc aceasta postare, "Second strike" din motivul evident, si anume... blog-ul nu e tocmai nou. Acesta nu este momentul debutului, in care ar trebui sa creez un post frumos impachetat pentru prezentare.
Prima incercare a aparut timid in 2012 si dupa cateva post-uri stangace am ales sa abandonez efortul si sa ma axez pe alte lucruri, pe care le consideram atunci prioritare. Am trait cu aceasta nerealizare pana acum, cand in final am ales sa continui, sa incerc si sa ma asigur ca nu pot sa aduc nimic nou sau sa inspir ceva diferit, inainte de a renunta. Asa ca, as aprecia grozav putin feedback, daca considerati ca merita, ca sa iau putin avant.

Orice critica sau sugestie e binevenita si chiar apreciata!

Astfel, pentru primul post vreau sa incep prin a va prezenta o serie de "achizitii", pe care le-am efectuat in ultima perioada. In post-urile ce urmeaza o sa prezint detaliat utilitatea, calitatea si cat de incantata sau dezamagita sunt de aceste achizitii. Pe scurt, daca merita sau nu! (evident in opinia mea)
Sunt foarte interesata si pasionata de make up, asa ca deschiderea magazinului Melkior, in Iulius Mall Cluj-Napoca a fost un motiv extraordinar sa mai achizitionez cate ceva.

Btw luna aceasta cei de la http://www.melkior.ro/ ofera transportul gratuit pentru orice comanda!

Pe langa aceasta oferta, mai au si super oferta de care eu am profitat: achizitioneaza 6, 12 sau 24 rezerve de fard si primesti paleta aferenta gratis!

Profitand de aceasta oferta, am achizitionat cele 6 nuante superbe: Soft Skin, Natural Skin, Vintage Rose, Bronze Metal, Metallic Green si Captive Grey si am primit paleta magnetica (in valoare de 49.90 lei) gratis! :)

M-a tentat de asemenea si superba pensula din imagine, eye shadow brush 14132 si bureteii de aplicare.





Super oferta Marie Claire + Beau Monde Style 14.99 lei

Vichy Idealia Skin Sleep - aveam mare nevoie de o crema de noapte! Eu cand ma gandesc la creme bune, ma gandesc la Vichy.

Superbalm-ul de la Clinique 7ml, Vichy Idealia Skin Sleep 50ml, Nivea make-up starter, achizitionate de pe www.aoro.ro

Apa micelara 3 en 1 de la Vichy am primit-o cadou pentru achizitia facuta! Super cool!

Balm-ul de la Neutrogena sper sa ma poata ajuta cu buzele vesnic crepate iarna! (I`ll tell you how it goes!)


 Last, but not least superba creatie accesibila, de la Balmain pentru H&M. Astfel am achizitionat aceasta rochie superba semnata Balmain, la pretul de 229 lei #balmainnation.
Cureaua de talie am cumparat-o in Septembrie de la Primark, Koln si mi se pare ca merge minunat cu rochia in doua culori. Ce parere aveti?

I really need your feedback guys! Follow if you like!

Daca considerati ca ar putea fi interesante postarile viitoare va astept sa dati like, follow, share si orice mai puteti si doriti!

A little welcoming gift! Vreau sa lansez un mini concurs pentru toate entuziastele de manichiura. Un set, compus de mine, format din 2 pile, dintre care una pentru stralucire, si o masca hidratanta pentru maini de la fabulosul salon Nail Art Studio by Lore (omg eu am programare saptamana viitoare si abia astept). Have you seen it? If you haven't, check it out!!

Ce trebuie sa faceti, ca sa il castigati?
1. Like noii mele pagini de facebook.
2. Share postarii de concurs
3. Share paginii mele :)

Please follow me, if you think it's worth it!
xo

Olgu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu